Customer Loyalty Management Conference

Presentations 2020

Relationship Challenged


“Έχει μέλλον το Loyalty; Και όμως, έχει μέλλον!””

Κωνσταντίνος Μαχαίρας, Πρόεδρος ΙΕΛΚΑ
Κατεβάστε την παρουσίαση 

“Προσωποποιημένες καμπάνιες. Απάντηση στη πρόκληση της εποχής με πρόβλεψη και σύνεση”

Άννα Καραχάλιου, Customer Relationship Business Leader, Leroy Merlin
Κατεβάστε την παρουσίαση 

“Improve customers’ journeys, with enriched / everyday offers!”

Μιχάλης Βιδάλης, Loyalty Manager, Coral A.E.
Κατεβάστε την παρουσίαση 

“Redefining Loyalty in the era of Relevance”

Δημήτρης Μπίλλης, Υποδιεύθυνση Διαχείρισης Εμπειρίας και Πιστότητας Πελατών Σταθερής & Κινητής, Cosmote
Κατεβάστε την παρουσίαση 

“The loyal customer of the future: trends and technology that you must be aware of today!”

Ανδρέας Γαλανής, Head of Customer Success, Pobuca
Κατεβάστε την παρουσίαση 

“Love” in the time of “Cholera”: How can we keep the spark alive?

Ελίνα Σταθοπούλου, Marketing Manager, Marks & Spencer Cyprus – Symeonides Fashion House Ltd
Κατεβάστε την παρουσίαση 

“Driving Customer Loyalty in 2020”

Dragos Sinca, Offering Management Excellence Lead, Romania
Κατεβάστε την παρουσίαση 

“Advertising during a pandemic: to do or not to do?”

Marina Pappa, Head of Campaign Management, Guardian News & Media
Κατεβάστε την παρουσίαση 

“Engaging Customers in a digital society”

Oltiana Habib, Marketing Manager, Vodafone Albania
Κατεβάστε την παρουσίαση 

“How can hotels, airbnb owners and airlines enhance customer loyalty in the new norm”

Katerina Orfanidi, Customer Experience Manager, Virgin Atlantic, UK
Κατεβάστε την παρουσίαση 

“Στιγμές Μαγείας: Η Αλήθεια Πίσω από την Αφοσίωση Πελατών”

Σάββας Τρίχας, PhD, Συγγραφέας του Bestseller Βιβλίου “Η Δύναμη της Επικοινωνίας”
Κατεβάστε την παρουσίαση 

“Tricks for a profitable loyalty program in a time of crisis”

Jovan Solomun, Loyalty Program Manager, Spot&Bonus, CRM Expert, Serbia
Κατεβάστε την παρουσίαση