Μιχάλης Ποντικός, Business Development Manager, Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών
Jose Javier Diaz Garcia, CEO, Wallet-Com & Loyalty Expert at LoyalGuru
Κατεβάστε την παρουσίαση
Βασίλης Ορφανίδης, Loyalty Head | Director, Τράπεζα Πειραιώς
Κατεβάστε την παρουσίαση
Γαβριέλλα Τριανταφύλλη, Programming & Production Director, Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιαρχος
Χριστίνα Βασιλικού, Visitors Experience Director, Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιαρχος
Χριστίνα Κωβαίου, Membership Program Officer, Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιαρχος
Κατεβάστε την παρουσίαση
Άννα Καραχάλιου, Customer Relationship Business Leader, Leroy Merlin
Κατεβάστε την παρουσίαση
Ανδρέας Γαλανής, Head of Customer Success, Pobuca
Κατεβάστε την παρουσίαση
Πάνος Βιρβιλιός, Marketing Manager, Austriacard Holdings
Κατεβάστε την παρουσίαση
Mike Brinn, Global Loyalty Director, TLC
Κατεβάστε την παρουσίαση
Δανάη Αβράτογλου, CRM and Data Manager, ESTEE LAUDER HELLAS S.A.
Κατεβάστε την παρουσίαση
Μάρα Κυμπιζή, E-Business & CRM Loyalty Manager, Γρηγόρης
Κατεβάστε την παρουσίαση
Victor Efthimiades, Executive Director, Loyalty Marketing Strategist, Executive Director Axiom
Κατεβάστε την παρουσίαση
Πάνος Κούβαλης, Mobility & Convenience Tribe Leader, Interamerican
Κατεβάστε την παρουσίαση
Ελευθέριος Αντωνόπουλος, Sr. Product Marketing, Loyalty & Digital Sales Manager, Vodafone CU
Κατεβάστε την παρουσίαση
Μαριέτα Δημητρίου, Loyalty Manager, Regency Casino Thessaloniki
Κατεβάστε την παρουσίαση
Robert Spector, Customer Service and Loyalty Guru on The Nordstrom Way. His book was selected by FORBES magazine as “Top Busines Book of the Year”.Nordstrom, the U.S.-based fashion retailer, has focused on customer loyalty and customer service for well over a century by creating lasting relationships with its customers.
Κατεβάστε την παρουσίαση