Customer Loyalty Management Conference

Presentations 2022

Boosting long-lasting customer engagement


“Χαιρετισμός”

Frank Thibaut, Πρόεδρος Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών
Κατεβάστε την παρουσίαση

“Pain in the Age of the Customer!”

Dr. Anil V. Pillai, Director, Terragni Consulting
Κατεβάστε την παρουσίαση

“Loyalty beyond Rewards”

Ισίδωρος Σιδερίδης, CEO of POBUCA
Κατεβάστε την παρουσίαση

“Customer Loyalty Dynamics – The Interamerican Experience!”

Mάρκος Φραγκουλόπουλος, Head of Interamerican Corporate Marketing
Κατεβάστε την παρουσίαση

“Loyalty from Start to Finish: Acquisition / Attraction / Engagement / Conversion”

Γιώργος Βεϊνόγλου, Commercial Director, Icon Platforms
Κατεβάστε την παρουσίαση

“Enhancing Customer Loyalty in an Omnichannel Environment”

Αθηνά Κακολύρη, Head of Loyalty & CRM Marketing, Aegean Airlines
Κατεβάστε την παρουσίαση

“Designing or Re-designing a Loyalty Program? Don’t forget to…”

Σπύρος Δούκας, Loyalty & CRM Director, OPAP
Κατεβάστε την παρουσίαση

“Using Loyalty Programs to Rebuild Customer Habit Post-Pandemic”

Yuping Liu-Thompkins, Professor of Marketing, Old Dominion University, Director of Loyalty Science Lab
Κατεβάστε την παρουσίαση

“Web3, NFTs and why they Change the Game for Loyalty Marketing”

Connor Kelley, Web3 Loyalty Expert
Κατεβάστε την παρουσίαση