https://www.loyaltyconference.gr/wp-content/uploads/2019/07/duffy-320x320.jpg
Customer loyalty management specialist

Chris Daffy


Ο Chris Daffy είναι ένας από τους πλέον αναγνωρισμένους ευρωπαίους μελετητές με ειδίκευση στη Διαχείριση Πιστότητας Πελάτη (Customer Loyalty Management). Είναι συγγραφέας, σύμβουλος επιχειρήσεων και αναγνωρισμένος διεθνής ομιλητής. Τα τελευταία 20 έτη έχει αφιερωθεί στην κατανόηση της συμπεριφοράς των πελατών και στους τρόπους με τους οποίους οι επιχειρήσεις μπορούν να βελτιώσουν τις εμπειρίες των πελατών τους, ώστε να επιτύχουν την πιστότητά τους. Ο Chris Daffy είναι ένας από τους πιο έμπειρους επαγγελματίες σε έργα Εξυπηρέτησης Πελάτη και Εμπειρίας Πελάτη. Τα βιβλία του “Once a customer, always a customer” και “How to WOW your Customers” έχουν ήδη γίνει διεθνή bestsellers και πολλοί από τους πελάτες του έχουν συμπεριληφθεί στις εταιρείες Fortune500. Ανάμεσα στις εταιρίες που τον έχουν εμπιστευτεί περιλαμβάνονται οι: COSMOTE, TESCO, BAE Systems, Toyota/Lexus, XEROX, The Dorchester, DHL, BBC και Microsoft.


Οι εταιρείες για τις οποίες έχει σχεδιάσει Customer Loyalty Management projects συγκαταλέγονται στη λίστα Fortune 500. Τα βιβλία του “Once a customer, always a customer” και “How to WOW your Customers” είναι διεθνή bestsellers.

Ο Chris Daffy, ο κορυφαίος Ευρωπαίος loyalty expert, θα βρίσκεται στην Ελλάδα στις 18 με 19 Νοεμβρίου για να μιλήσει στο 1ο Customer Loyalty Management 2019 της BOUSSIAS!


Chris Daffy | Customer Loyalty Management 2019

Οι εταιρείες για τις οποίες έχει σχεδιάσει Customer Loyalty Management projects συγκαταλέγονται στη λίστα Fortune 500. Τα βιβλία του "Once a customer, always a customer” και "How to WOW your Customers” είναι διεθνή bestsellers. Ο Chris Daffy, ο κορυφαίος Ευρωπαίος loyalty expert, θα βρίσκεται στην Ελλάδα στις 18 με 19 Νοεμβρίου για να μιλήσει στο 1ο Customer Loyalty Management 2019 της BOUSSIAS!www.loyaltyconference.gr#loyaltyconference19

Posted by MarketingWeek on Monday, October 21, 2019

Chris Daffy, Academy of Service Excellence:

«H εμπειρία πελάτη δεν είναι αρκετή για την επίτευξη loyalty»


Τα περισσότερα προγράμματα customer experience δεν προσφέρουν ικανοποιητική απόδοση σε σχέση με την επένδυση που έχει γίνει», υποστηρίζει ο Chris Daffy, ένας από τους πιο έμπειρους και διακεκριμένους experts στον κλάδο του customer service. Το Marketing Week συνομίλησε μαζί του στο περιθώριο του Customer Loyalty Conference, για τους τρόπους οικοδόμησης καταναλωτικής πιστότητας και τον ρόλο της εμπειρίας στην εδραίωση μακροχρόνιων σχέσεων μεταξύ κοινού και brand.


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ
Σύνοψη Ομιλίας

“Boosting your sales through Customer Loyalty Management”


O Chris εξηγεί τις διαφορές μεταξύ Customer Experience Management και Customer Loyalty Management και για ποιο λόγο το Loyalty Management είναι απαραίτητο σε κάθε επιχείρηση που έχει ως στόχο την αύξηση των πωλήσεων, την ανάπτυξη και την κερδοφορία. Θα μιλήσει αναλυτικά σχετικά με:

  • Πώς μπορούμε να κάνουμε πραγματικότητα το «άπιαστο όνειρο» κάθε επιχείρησης.
  • Ευρήματα  πρόσφατων ερευνών: που πετυχαίνουν και που αποτυγχάνουν οι πρωτοβουλίες στο Customer Experience.
  • Πώς εστιάζοντας στο Customer Loyalty αυξάνουμε τις πιθανότητες για καλύτερα αποτελέσματα.
  • Το βασικό κλειδί και τα απαραίτητα συστατικά για ένα επιτυχημένο πρόγραμμα Customer Loyalty.

Στο τέλος αυτής της παρουσίασης, θα έχουμε μια ολοκληρωμένη αντίληψη σχετικά με την αναγκαιότητα του ορθού Customer Loyalty Management στην επίτευξη κερδοφορίας και τα βήματα για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση ενός επιτυχημένου προγράμματος Customer Loyalty.

Σύνοψη Workshop

“The Tools and Techniques Effective Customer Loyalty Management”


Ο Chris περιγράφει τα εργαλεία και τις τεχνικές που έχει αναπτύξει ο οργανισμός που διοικεί, «The Academy of Service Excellence» κατά τα τελευταία 20 χρόνια στο Ηνωμένο Βασίλειο, τα οποία έχουν οδηγήσει σε κερδοφορία τους πελάτες του σε όλη την Ευρώπη. Τα θέματα που θα αναλυθούν στο workshop είναι:

Why Focus on Customer Loyalty Management?
Έρευνες δείχνουν ότι τα περισσότερα προγράμματα αποτυγχάνουν να φέρουν ικανοποιητικά αποτελέσματα. Στην πρώτη ενότητα, ο Chris θα αναπτύξει τους παράγοντες της αποτυχίας και ταυτόχρονα τους λόγους που καθιστούν επιτυχημένα τα αντίστοιχα προγράμματα των πελατών.

Understanding the Core Principles for Success
Υπάρχουν ορισμένες βασικές αρχές που θεμελιώνουν την επιτυχή εφαρμογή οποιουδήποτε προγράμματος. Σ’ αυτή την ενότητα εντοπίζουμε αυτές τις αρχές και τη σημασία τους.

The Essential Leadership Issues
Οι βασικοί μέτοχοι ενός προγράμματος Customer Loyalty παίζουν καθοριστικό ρόλο στην επιτυχία ή την αποτυχία του. Σ’ αυτή την ενότητα αναλύεται το στυλ ηγεσίας που είναι απαραίτητο για την επιτυχία.

The importance of the Right People and Culture
Ορισμένοι άνθρωποι είναι φυσικά ταλέντα στην εξυπηρέτηση, οι περισσότεροι όμως δεν είναι. Η ενότητα αυτή παρουσιάζει τους ιδανικούς τύπους για την εξυπηρέτηση και το είδος της επιχειρηματικής κουλτούρας που θα τους ενθαρρύνει και θα τους βοηθήσει να εξελιχθούν.

The Key Tools and Techniques
Ο Chris παρουσιάζει τα πιο αποτελεσματικά εργαλεία και τεχνικές.

How to Introduce and Implement a Successful Programme
Η τελευταία ενότητα περιγράφει τους προτεινόμενους τρόπους για να σχεδιάσετε, να εισάγετε και να υλοποιήσετε ένα πρόγραμμα Customer Loyalty Management με υψηλές πιθανότητες επιτυχίας.

Στο τέλος του workshop θα έχετε σαφή εικόνα των βασικών συστατικών για την επιτυχημένη εφαρμογή ενός προγράμματος Customer Loyalty Management και θα μάθετε τα βήματα για να σχεδιάσετε και να εφαρμόσετε ένα αντίστοιχο πρόγραμμα για την επιχείρησή σας.

Επικοινωνία


Συμμετοχές
Βασίλης Κουτσαβλής, T: +30 210 6617777 (εσωτ. 129), Ε: [email protected]
 
Χορηγίες
Σπύρος Λεοντάρης, Τ: +30 210 6617 777 (εσωτ. 215)  Ε: [email protected]
 
Περιεχόμενο
Νατάσα Σινιώρη, T: +30 210 6617777 (εσωτ. 389), E: [email protected]