Ο Δρ. Νικόλαος Δημητριάδης είναι βραβευμένος επαγγελματίας επικοινωνιών, εκπαιδευτικός και σύμβουλος. Είναι ο συγγραφέας των βιβλίων “Neuroscience for Leaders: “A Brain Adaptive Leadership Approach” (Νευροεπιστήμη για Ηγέτες: Προσεγγίζοντας την Ηγεσία βασιζόμενοι στον Εγκέφαλο) και “Advanced Marketing Management: Principles, Skills and Tools” ( Προηγμένη Διαχείριση Marketing: Αρχές, Δεξιότητες και Εργαλεία), και τα δύο για το Kogan Page του Λονδίνου. Ήταν ομιλητής στο TEDx του Πανεπιστημίου του Strathclyde σχετικά με την άμεση ανάγκη για επικοινωνία που βασίζεται στις εγκεφαλικές λειτουργίες. Ο ίδιος είναι πιστοποιημένος NeuroMarketer κι έχει συνεισφέρει στο “ΝeuroMarketing Manager” Πρόγραμμα του Πανεπιστημίου Μέσων και Επικοινωνίας του Αμβούργου. Έχει συνεργαστεί με διεθνείς εταιρείες όπως: IKEA, IBM, JTI, Nestle, Johnson&Johnson, AstraZeneca, Pierre Fabre, CocaCola, Banca Intesa Sanpaolo, Raiffeisen Bank, Rauch, Teekanne, USAID και άλλες. Σήμερα, ο Δρ. Δημητριάδης είναι ο Διευθύνων Σύμβουλος της Trizma Neuro, μιας πρωτοποριακής εταιρείας Neuromarketing και Neuro HR, και ο Regional Director της Διεθνούς Σχολής του Πανεπιστημίου του Sheffield, το City College, για τα Δυτικά Βαλκάνια . Η εταιρεία Trizma Neuro αντιπροσωπεύεται στην Ελλάδα και Κύπρο από την Optimal ΗΡ Group. Ο Δρ. Δημητριάδης είναι ισχυρός υποστηρικτής του ότι οι λύσεις σε διάφορες επιχειρηματικές προκλήσεις μπορούν να βρεθούν και βασίζονται σε ευρήματα εγκεφαλικής έρευνας.
Πώς η νευροεπιστήμη μπορεί να βοηθήσει τις επιχειρήσεις νa χαρτογραφήσουν τον εγκέφαλο των καταναλωτών και να επηρεάσουν τις αγοραστικές αποφάσεις τους; Ο Dr. Nikolaos Dimitriadis, ένας από τους κορυφαίους experts στο neuromarketing, θα βρίσκεται στην Ελλάδα στις 18 με 19 Νοεμβρίου για να μιλήσει σχετικά στο 1ο Customer Loyalty Management Conference της BOUSSIAS!
Dr. Nikolaos Dimitriadis | Customer Loyalty Management 2019
Πώς η νευροεπιστήμη μπορεί να βοηθήσει τις επιχειρήσεις νa χαρτογραφήσουν τον εγκέφαλο των καταναλωτών και να επηρεάσουν τις αγοραστικές αποφάσεις τους; Ο Dr. Nikolaos Dimitriadis, ένας από τους κορυφαίους experts στο neuromarketing, θα βρίσκεται στην Ελλάδα στις 18 με 19 Νοεμβρίου για να μιλήσει σχετικά στο 1ο Customer Loyalty Management 2019 της BOUSSIAS!www.loyaltyconference.gr#loyaltyconference19
Posted by MarketingWeek on Wednesday, October 23, 2019
Στην σημερινή εποχή όλες οι επιχειρήσεις προσπαθούν να κατανοήσουν και να βελτιώσουν το customer experience. Αυτό που λείπει όμως από τα περισσότερα μοντέλα customer experience είναι το κέντρο στον άνθρωπο όπου οι εμπειρίες δημιουργούνται, κατανοούνται και αξιοποιούνται. Το κέντρο αύτο είναι ο ανθρώπινος εγκέφαλος, ο οποίος έχει τους δικούς του κανόνες με τους οποίους αντιδρά καθημερινά σε καταστάσεις και πρόσωπα. ο Δρ. Νικόλαος Δημητριάδης χρησιμοποιεί την Νευροεπιστήμη, μοντέλα συμπεριφοράς, πειραματικά δεδομένα και πραγματικά case studies, ώστε να αναδειχθεί ότι οι εταιρείες, στο σύνολό τους, πρέπει επειγόντως να υιοθετήσουν νέους τρόπους έρευνας, επικοινωνίας και πωλήσεων που ικανοποιούν πρωτίστως τον εγκέφαλο. Το neuromarketing είναι εδώ, έτοιμο να σας βοηθήσει να αποκωδικοποιήσετε τον εγκέφαλο των πελατών σας και να πετύχετε τους στόχους σας.
Ο ανθρώπινος εγκέφαλος μας δείχνει τα μυστικά του. Τα τελευταία 20 χρόνια η νευροεπιστήμη ανακαλύπτει σχεδόν σε καθημερινή βάση νέα στοιχεία για το πώς ο εγκέφαλος αντιλαμβάνεται την πραγματικότητα, πώς παίρνει αποφάσεις και πώς καθοδηγεί τη συμπεριφορά μας. Τα νέα αυτά στοιχεία έχουν ιδιαίτερη βαρύτητα για τους επαγγελματίες που επιθυμούν να αυξήσουν την πειστικότητά τους και να πετυχαίνουν πιο γρήγορα και πιο αποτελεσματικά τους στόχους τους. Η επικοινωνία, όπως τη χρησιμοποιούμε σήμερα για να πείσουμε, είναι αναχρονιστική και αναποτελεσματική. Στο workshop του Νικολάου Δημητριάδη θα μάθετε έναν καινούργιο τρόπο επικοινωνίας που θα σας βοηθήσει να αναπτύξετε αποτελεσματικότερα μηνύματα και να τα μεταδώσετε όπως θέλει ο εγκέφαλος του ακροατή σας. Αυτός είναι και ο πιο αποδεδειγμένος επιστημονικά τρόπος να παίρνετε τις συμπεριφορές που επιθυμείτε από τους πελάτες σας.