Ο Βαγγέλης Καραλής, CEO της εταιρείας Qivos, έχοντας διανύσει πολυετή διαδρομή στον χώρο των νέων τεχνολογιών και στην αγορά του ψηφιακού μάρκετινγκ, εμβαθύνει στην ανάλυση της συμπεριφοράς των καταναλωτών. Μέσα από την Qivos, καινοτομεί με την ανάπτυξη και εφαρμογή λύσεων τεχνητής νοημοσύνης για τη δημιουργία εξατομικευμένων εμπειριών σε όλα τα σημεία επαφής μίας επιχείρησης ή ενός brand με τον καταναλωτή. Είναι απόφοιτος του τμήματος Μαθηματικών, από το Εθνικό Πανεπιστήμιο Πατρών και κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου στη Διαχείριση Πωλήσεων και Μάρκετινγκ.
Ο νέος ευρωπαϊκός κανονισμός GDPR ήρθε και άλλαξε ραγδαία τον τρόπο με τον οποίο διαχειριζόμαστε τα προσωπικά δεδομένα. Κόντρα στην γενική αίσθηση, ότι επέφερε πλήγμα στις επιχειρήσεις οι οποίες συγκεντρώνουν και διαχειρίζονται προσωπικά δεδομένα, θα εξηγήσουμε το πώς και το γιατί αποτελεί σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Ιδιαίτερα, θα αναλυθεί ο τρόπος εφαρμογής του GDPR στα πλαίσια ενός σχήματος επιβράβευσης (loyalty program) καθώς και τα DO’s and DON’Ts.