https://www.loyaltyconference.gr/wp-content/uploads/2019/10/yiolanda_efrosynidou-320x320.jpg
Διευθύντρια Marketing Omnichannel METRO A.Ε.Β.Ε.

Γιολάντα Ευφροσυνίδου


Εργάζεται στην εταιρεία METRO A.Ε.Β.Ε. από το 2017 ως Διευθύντρια Marketing Omnichannel, που ανήκει στη Γενική Διεύθυνση Marketing και Επικοινωνίας. Βασική της αρμοδιότητα είναι η διαμόρφωση της ενοποιημένης εμπειρίας μάρκας, δημιουργώντας μια απρόσκοπτη εμπειρία στους πελάτες τόσο στα καταστήματα όσο και σε όλα τα ψηφιακά κανάλια. Σημαντική επίτευξη της ομάδας της, τον Οκτώβριο 2018, αποτέλεσε το πρωτοποριακό έργο για το ελληνικό λιανεμπόριο, της ενσωμάτωσης της welovesupermarket.gr, ενός αμιγώς ηλεκτρονικού καταστήματος, με τα My market και την έναρξη λειτουργίας του ηλεκτρονικού καταστήματος eshop.mymarket.gr, με πανελλαδική εμβέλεια, ακόμα και στα πιο απομακρυσμένα σημεία της Ελλάδας. Είναι Μαθηματικός, με Μεταπτυχιακές σπουδές στην Επιχειρησιακή Έρευνα από το Lancaster University και MBA Marketing από το Πανεπιστήμιο Leicester. Με έναρξη-σταθμό την AC Nielsen το 1994, διαθέτει 25ετή εμπειρία στον χώρο του FMCG όπως J&J, Kellogg’s, SCA Hygiene Products (πρώην Georgia Pacific) και των Telecoms-WIND, σε Τμήματα Brand, Πωλήσεων και Retail Marketing. Έχει διακριθεί από επίσημους φορείς για καινοτομικούς τρόπους προσέλκυσης πελατών σε φυσικά καταστήματα μέσω Gamification ενισχύοντας το engagement του στόχου-κοινού και εξειδικεύεται σε στρατηγικές συνεργασίες (COOP).

The Keynote

“Πιστος πελάτης χωρίς πρόγραμμα πιστότητας. Υπάρχει;“


Επικοινωνία


Συμμετοχές
Βασίλης Κουτσαβλής, T: +30 210 6617777 (εσωτ. 129), Ε: [email protected]
 
Χορηγίες
Σπύρος Λεοντάρης, Τ: +30 210 6617 777 (εσωτ. 215)  Ε: [email protected]
 
Περιεχόμενο
Νατάσα Σινιώρη, T: +30 210 6617777 (εσωτ. 389), E: [email protected]