
Γιώργος Θεοδώρου
O Γιώργος Θεοδώρου κατέχει τον τίτλο του E-commerce & Digital Marketing Manager στη METRO AEBE, τον μεγαλύτερο wholesaler & έναν από τους μεγαλύτερους retailers της χώρας στον τομέα του grocery. Πρόσφατα ανέλαβε την ευθύνη του ένα νέο τμήμα Marketing Omnichannel Acceleration & CRM αποκλειστικά για τις δύο αλυσίδες B2B της εταιρείας. Πριν αποκτήσει τον ρόλο αυτό, ο Γιώργος ασχολήθηκε εις βάθος και με τους δύο κλάδους του grocery (B2C, B2B) σε όλο το φάσμα του Marketing, από ATL/BTL/Trade, Digital Αctivations μέχρι και το E-commerce. Πριν από τη METRO AEBE, ο Γιώργος είχε ξεκινήσει την επαγγελματική του σταδιοδρομία από τις πωλήσεις αλλά γρήγορα τον κέρδισε o κλάδος του Marketing προσθέτοντας μεγάλα ονόματα πολυεθνικών εταιρειών στο βιογραφικό του, όπως η Samsung και η P&G. Συνολικά αριθμεί πάνω από 10 χρόνια στον χώρο του εμπορίου και του Marketing, εστιάζοντας αποτελεσματικά στον πελάτη και την προστιθέμενη αξία που προσδίδει στις μάρκες, τα κανάλια και τις εταιρείες που εκπροσωπεί.