H Άννα Καραχάλιου είναι Customer Relationship & Experience Business Leader της LEROY MERLIN, υπεύθυνη για το στρατηγικό σχεδιασμό και την εφαρμογή λύσεων στην περίμετρο ‘’Πελάτης’’ που αφορά την omnichannel εμπειρία πελατών, το πρόγραμμα επιβράβευσης, τις κοινότητες πελατών, direct marketing & data driven campaigns , το τηλεφωνικό κέντρο και τις έρευνες πελατών.
Διαθέτει 25 χρόνια εμπειρίας στην επικοινωνία, το Marketing και προγράμματα επιβράβευσης από θέσεις ευθύνης σε οργανισμούς Λιανικής και B2B όπως Leroy Merlin, Vardas, Microsoft, Space Hellas.
Είναι κάτοχος μεταπτυχιακού από το Harvard Business School στο Manage Mentor, ΒΑ στο Marketing & Επικοινωνία, ενώ διαθέτει Certifications στο Customer Emotions for Retail & Omni-Channel από το Customer Experience Foundation του Λονδίνου, Strategic στο Innovation on CX Design από το International Customer Service Association και στο Πολύ-καναλικό Marketing & και εμπειρία πελάτη από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.